Åh vilken härlig dag..

det va idag och jag som va helt säker på att det skulle regna(jag va ju ledig)!Idag har Tino och jag tagit en prom. till Lådan och handlat lite och innan vi fortsatte att gå tillbaka åt vi varsin glass :-P !Vi gick inte raka vägen hem,utan tog en sväng förbi modern...där fikade vi och åt mandelkubbar som jag hade köpt med mig*mums*älskar kubb...det är nåt speciellt med dom :-) !Ja sen när vi kom hem så va det bara till att laga mat och idag blev det stekt fisk,potatis,rårivna morötter och hollandaisesås,Tino tycker faktiskt om fisk...han äter faktiskt det mesta!Och Nisse då när han skulle få sin mat...jävlar va han spörar...full fart till matskålen...ser för rolig ut :-) .Men nu så är kl. mkt och det är dags att sluta ögonen för idag!I morgon är det jobbar dags igen*suck*varför går alltid tiden så fort när man är ledig och så sakta när man jobbar??Ja inte sjutton vet jag,men så känns det iaf!Natti natti för idag!KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag brukar älska mandelkubb, men grav. gör att jag inte klarar av det nu... Konstigt, men vissa saker grejar jag inte bara just nu ^^) Skönt att du fick njuta av vädret iaf =) *Kram*

2007-08-23 @ 17:53:56
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0