Ännu en...

fin dag och så klart så skulle jag ju jobba kväll*suck*så inte fick jag så mkt med av det solskenet inte :-( !Och i morgon hade jag ju sett fram emot att va ledig,men då blev Birgit sjuk så nu får jag ta hennes pass...men som tur är så är det på förmiddagen.Jag undrar varför folk bara MÅSTE handla så sent på kvällen,idag va det långa köer i båda kassorna strax innan stängnings dax*suck*man får gno på som en liten jude för att hinna med allt sen när vi äntligen har fått låsa dörrarna.Ska iaf bli skönt att va ledig i helgen,för då SKA jag verkligen va ledig...så de så!Nu är Tino här och bökar,vill ha en gose stund...så det är väl bäst jag slutar nu.Ska förresten strax lägga mig oxå så jag orkar upp i morgon.Sov gott,så hörs vi i möra!KRAM...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0