Bättre sent...

än aldrig,Gubben kom då hit tio min. i två.Han träffade Jeppe och Ecke utanför,därför en lite försening :-) .Idag har det iaf varit en toppen dag och vi tog en tur ur till Lådan.Där handlade vi lite smått och gott.Bland annat ett nytt koppel till Tino.Sen så har vi varit på prom. jätte skönt.Och när vi kom hem så gjorde jag mat,fetaost fyllda färsbiffar,pasta,och sallad*mums*.Sen har vi duschat och bara myst framför tv:n.Nu sover gubben så gott,för vi ska åka till Säter i morgon på ett jobb.Ha det så skönt resten av kvällen,för nu ska jag oxå lägga mig för att orka med morgon dagen.Puss o kram...frid...

Kommentarer
Postat av: Anna

Å gud så gött med fetaostfyllda biffar! Jag är galen i fetaost! Mums! =) *kramis*

2007-08-26 @ 19:22:47
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0