Extra arbete...

blev det idag.Undrar hur chefen hade tänkt ut den här dagen...inte hade han frågat mig om jag kunde jobba och inte fanns det nån mer som kunde sitta i kassan.Om inte jag hade kunnat jobba så hade det inte funnits någon i kassan alls och om inte Maria va så snäll och ställde upp och började tidigare...så hade jag varit ensam i kassan.Smart drag!!Annars så har dagen varit helt okej!Jag och Jeppe har varit hos syster yster och firat hennes dotter Lina som har fyllt 15 är...dä ni..stora damen :-) .Jag hämtade Nisse(katten)för att se hur Gunnar(oxå katt) skulle reagera...det gick skit bra...jävlar va dom lekte.Fast Nisse äer en riktigt kaxig skit så liten som han är...hoppade på tvären mot Gunnar för att stödda sig,men Gunnar gillade honom och la ut sina lock rop för att få honom till sig för mera bus*ler*!Och så har vi då lilla prinsessan som bedårar alla,vilken go liten tjej...helt underbar  :-)  !Jag vill oxå ha ett barnbarn att skämma bort...Jeppe och Josse...sätt fart nu :-D !I morgon börjar jag jobba kl.två och jobbar till kvart över nio...i bästa fall!Men det blir väl som vanligt...dom där "gulliga" människorna som bara MÅSTE komma i sista minuten och handla!Nej nu är det dags att gå ut med Tino!Vi hörs i möra hoppas jag!Söv så gött!KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jajjemän, det är skitbra att häva ur sig spydigheter här... ^^) Jag får ju inte gå på tanten i fråga själv, för då kan det bli strul... så du fattar nog vilken militärklädd tant vi talar om =D
Du kommer få fullt upp med lille bebben som kommer i slutet av januari/början av februari... så var så lugn... ha ha... fast jag håller med, det vore ju kul om bebisen kunde få en tremänning att leka med också! Men visst är Wilma helt underbar! Så himla söt <3 Sköt om dej och gubbarna i "huset". Du är ju ensam tjej bland en massa karlar (eller vad ska man kalla dem??) Ha ha ha... Kramis

2007-08-18 @ 11:22:17
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Anna

Vafaaaan... jag skrev ju en massa mer som inte blev med... nåja... skrev väl typ att du får ta hand om dej och gubbarna hemma... för du är ju ensam tjej bland en massa karlar (eller vad man ska kalla dem) *fniss* Kramis

2007-08-18 @ 11:23:59
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0