Härlig luft..

är det ute idag,så där lagom friskt.Tino och jag tog en cykeltur idag oxå och vi tog även en tur till Lådan fast vi va där igår :-) kom på att jag behövde ännu fler krukor.När man har börjat att plantera om några blommor,så blir det liksom en kedjereaktion att man måste plantera om ALLA för att det ska stämma.Kanske bara är jag som är så där löjlig,men jag vill ha det symetriskt...hatar när man blandar ihop olika blomkrukor i ett fönster :-) !Som typ min kära moder,där kan blomkrukorna vara både blommiga,randiga och enfärgade huller om buller.Hon tycker inte att det spelar nån roll,bara blomman har en kruka att stå i :-D !Nu har vi i alla fall ätit,jag åt rester från igår och Tino åt blodpudding och köttbullar och Nisseman han har ju sin kattmat...men han äter ju lite när han tycker.Tänkte jag skulle börja städa lite idag så blir det inte så mkt i morgon,smart tänkt ;-) !Hörs säkert senare.Frid!

Kommentarer
Postat av: sonen

Hmmmm känner igen det där med krukorna, jag vill också ha likadana krukor i fönstren! Men min kära sambo bryr sig inte ett skit om krukorna är olika.

2007-08-30 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0