Inte alls bra...

att jag pratade med gubben och han nämde att han va så sugen på godis som han hade i bilen.För det påminde mig om att jag hade godis i skåpet och helt plötsligt så sitter jag här och frossar i lösgodis*suck*jag som nästan aldrig äter godis.Tog en bit som såg så god ut,den va svart och röd*aha*lakrits och hallon tänkte jag...men ack va jag bedrog mig.Den där läckerbiten va så satans stark så jag vet fan inte va jag ska jämföra den med...peppar med stark senap kanske*bläää*!Nåja den här dagen började ganska bra med ganska så fint väder,men sen på eftermiddagen så kom regnet.Fast egentligen så va det ganska så skönt nu efter den här tropiska värmen.Har varit hos min moder idag och spelat kort,Tino och Nisse va med så klart...nisse sitter i väskan när vi går ut...det gillar han!När jag kom hem gjorde jag mat till oss och sen kollade jag en stund på tv:n.Och sen ringde ju gubben som sagt och efter det så har jag blivit sittande här...ska lägga undan godis påsen nu...gömma den på ett ställe där jag inte kan hitta den :-) !Ska strax gå ut med Tino till kvällen och sen blir det natti natti för oss!Jo förresten...gubben och jag spelade på trav i helgen och vi vann faktiskt  604kr :-) !Så nu ska vi ha dom pengarna att spela för,så får vi se om vi hamnar på plus eller minus i slut ändan!Sussa så gott allihopa...vi hörs i möra!Jag är ledig :-D !KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0