Jag får...

ta mig tusan ta och spika fast mattorna i golvet,jag vet inte hur många gånger per dag som jag får lägga rätt dom*suck*.Och lecakulorna dom får jag väl limma fast,för det är nåt som jag tillbringar mkt tid åt...att plocka upp dom och lägga tillbaka,plocka upp och lägga till baka o.s.v :-( !Det finns ju faktiskt roligare saker att göra*hmm*.Har faktiskt fått lite annat gjort oxå här hemma än dom där sysslorna,så i morgon blir det en lindrig städning :-) !Men vilken härlig höst dag det har varit idag,såna här dagar gillar jag när man kan röra sig utan att svettas och stå still utan att frysa.Nu är det då dags att slå igen korpgluggarna för idag,ska upp i morgon bitti...börjar jobba kl.nio*pust* och stön*.Så jag säger bara natti natti...hörs i möra!KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0