Jobb jobb jobb...

de är inte annat som gäller idag!Är förbannad på gubben oxå,han jobbar alldeles för mkt...tycker han kan sluta slicka chefen i arslet.Det där feta aset kan väl för faaan ta in lite vettigt folk som oxå har körkort för tungt släp så att gubben slipper känna att han måste ställa upp i alla lägen :-( !Det tär en hel del på vårat förhållande kan jag säga!Men skit samma,här sitter jag iaf efter ett kvällspass...man blir rätt så trött i skallen efter det och då är det skönt att bara relaxa!Gubben har ringt ett antal gånger,men jag är inte på humör för honom nu....så han kan gott gå och lägga sig!Usch va elak jag är...men jag blir så satans irriterad på dom här idiotiska tiderna som han ska jobba.Vi kan ju för fan aldrig planera en helg tillsammans.Skönt...nu har jag spytt ur mig det :-) !Lilla prinsessan va in på affären idag och skulle handla godis för lördagsmys...hon är mysigare är lördagen...och alla andra dagar oxå!Vilken tur hennes föräldrar har som har fått ett sånt litet mystroll!Och snart kommer det ett mystroll till,Annas och Inges lilla bebis....är så glad för det  :-) !Nu ska jag ta och lägga mig.I morgon väntar åter ett kvällspass :-( *suck*men,men man får bara ta tjuren vid hornen och se glad ut  :-) !Vi hörs...sov gott!KRAMIZAR!


Kommentarer
Postat av: Anna

ha ha ha... ja, nu är det du som får spy ur dej lite agg här... Men jag förstår dej verkligen. Fy fasen vad drygt! Hoppas han hittar ett nytt jobb och den där chefen står där handfallen... Haha =D

2007-08-19 @ 11:35:46
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0