Måndag morgon...

jag hatar måndagar,man har hela jävla veckan framför sig.Och nästan alltid så börjar jag jobba tidigt då :-( !Men nu är dagen snart slut,tack och lov.Idag när jag slutade jobba så va jag så satans hungrig,tänkte att jag skulle köpa med mig nåt som gick snabbt att tillaga...så det blev en burk med köttfärssås.När jag kom hem skyndade jag mig att sätta på en kastrull med vatten till pastan,för som jag sa...hungrig som faaan.När jag står där vid spisen så hör jag helt plötsligt ett konstigt ljud...låter som om nån pruttar och där på golvet står då Tino och det bara rinner ur ändan på honom(bajs).Den stackaren va jätte dålig i magen.Fort som satan att hämta papper,hålla för näsan och torka,torka,torka.Nu kanske ni förstår att jag inte längre va så sugen på mat längre och absolut INTE köttfärssåsen som hade samma konsistens och färg som...BAJSET*uurk*!Nej det blev istället en prom. med Tino som hävde ur sig mer och sen efter nån timme så blev det potatis och korv istället :-( .Men nu ska jag inte snacka skit mer,nu ska jag lägga mig och sova istället.Börjar inte jobba först kl.två i morgon,så jag har sov morgon :-D !Natti natti...vi hörs i möra!KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha... jag dööööööör ha ha ha... Men stackars lille Tino iaf, hoppas han mår bättre idag ^^) Jag hatar också måndagar, skönt att det snart är onsdag! =)

2007-08-28 @ 17:46:32
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0