Ont i maggen...

har jag fått därför att jag har ätit alldeles för många halstabletter :-( men halsontet är iaf mkt bättre :-) .Man får ta det onda med det goda,eller är det kanske så att man får ta det goda när man har ont*hmm*ännu nåt att fundra över.Har iaf varit ut med Tino för kvällen,så nu ska han bara ha sitt kvällsgodis och sen ska vi natti natta oss...nja...ska läsa en liiiten stund först innan jag slår igen för idag!Och jag vet ju hur det blir,arga katten(Nisse)kommer och sätter klorna i mig och Tino får sitt vanliga spel,kastar saker högt i luften och far runt som en guttaperk i min säng :-( .Men så fort jag släcker lyset då blir det tvärlugnt..tack och lov.Får inte glömma att gratta jeppe på namnsdagen i möra,glömde sist när det va Jesper :-P ett himla liv blev det*skratt*nejdå...han är så snäll pöjken.Och i morgon kommer min gubbe hit,längtar faktiskt efter honom*hmmm*konstigt!Det är inte alls konstigt för han har inte varit här på två veckor nu,för förra helgen jobbade han...vilket ju va tur på sätt och vis iom att jag blev sjuk ändå!Nä nu måste jag sluta svamla hit och dit...nu går jag och lägger mig omelebums...så de så!Hörs väl i möra då!Sov så gott allihopa!Nattis kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0