Så har...

man då äntligen gjort den här dagen oxå och i morgon är jag ledig :-) !Ikväll va det samma visa som alltid*suck*när kl. va fem i nio kom N in och skulle handla...va fan måste man handla i sista stund för...måste va nåt sjukligt.Det är tur att H och jag är snabba,så vi blev klara tidigt ändå.Satan va kallt det är nu på kvällarna och om man tycker det nu hur faan ska det då inte bli i vinter.Men man vänjer sig väl :-) det är ju likadant när det har varit vinter och våren är på väg...då tycker man att det är kallt när det är typ 15 gr. ute.Fast jag gillar iofs alla årstiderna,alla har sin charm.Och hösten är speciell med alla sina färger och den klara luften och alla löven som prasslar i vinden.Saaatan...det är åtta månader tills det är sommar igen :-(  !Annars har det inte hänt nåt speciellt idag,bara Nisse som höll på att sätta krokben på mig när han kom i racerfart i morse när han skulle få mat.En dag ligger jag där,helt klart :-) !Nu ska jag lägga mig,känner att john blund har varit här nu.Att man inte själv kan få bestämma när man ska bli trött*hmm*.Sov gött,hörs i möra!KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0