Sicken tur jag hade!

När jag kom till jobbet idag så möttes jag av chefen som sa att han hade gjort ett misstag och satt in tre stycken till kl.nio ikväll.Jaha sa jag och vad hade du tänkt och gjort av det då?Ja jag tänkte att DU kanske ville sluta tidigare(min chef måste känna mig väl)jätte gärna sa jag :-) !När ska jag sluta då?Kl.19 hade jag tänkt sa han,okej sa jag(men tänkte,helt perfekt).Så när kl. blev sju drog jag alltså hem och utanför stod alla mina tre älsklingar och väntade på mig(gubben,Tino,Nisse)!När jag kom hem hade gubben förberett med att koka potatis och sen stekte han ägg och bacon...så himla gott det blev...tack min älskling*puss*!Sen har vi bara kollat på teven och och snackat en massa skit som vanligt.Nu sitter jag här och skriver det här och min älskling låg nyss i sängen här bredvid och jag trodde han hade somnat så jag kallade honom för tråkmåns...då svarade han helt plötsligt och sa...va faan säger du...jag är ju vaken :-( bort gjord eller?!Nu har han gått ut i stora rummet och jag får väl gå ut och söka efter honom och försöka att gott göra mitt stora misstag(min käft som inte kan knipa igen)och försöka få honom GLAD igen :-) !Hoppas vi hörs igen,om jag inte blir strypt ;-W !Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0