Upp å hoppa...

kan inte ligga och lata mig längre.Måste hinna med allt som ska göras innan jag ska iväg och jobba!Jag vaknade faktiskt av att det blåste som satan,trodde nästan persiennen skulle blåsa ner.Ja jag har en sån där som sitter löst på insidan och det har även Nisse upptäckt :-( så vi får väl se hur länge den får sitta kvar där.Den är ROSA...hur snyggt är de då???!!Så egentligen skulle det inte göra så mkt OM den åkte ner,för det är nog enda sättet får att få mig att byta den :-) (lite lat)!Solen skiner iaf,men som sagt det blåser och jag som HATAR blåst :-( !Dags att sätta lite fart och inte sitta här och tramsa.Ha en bra dag allihop!KRAM!!

Kommentarer
Postat av: ERICA

vem hatar inte blåst? usch ;/

2007-08-28 @ 10:24:34
URL: http://ericatimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0