Vaknade av...

att klockfaaan ringde,ånej...dags att gå upp och jobba!Idag började jag halv nio och slutade två.När jag kom hem hade gubben gjort en köttgryta som va jätte god,men köttet va liiite seeegt :-) .Efter att vi ätit packade vi ryggsäcken och drog iväg till olofssjön som vanligt,jag,gubben,Tino och så fick Nisse följa med oxå :-) gissa att han njöt av att få sitta i cykelkorgen och se Tino springa bredvid som en liten idiot...faan tänkte han nog...va jyckar är dummma...springa när man kan sitta så här och bara njuta :-) .Katter är verkligen djur som kan njuta av livets goda!När vi kom fram hoppa Tino i och badade direkt och jag tog Nisse och satte honom i vattnet med,han verkade faktiskt gilla det...stog länge i vattnet innan han till slut tog sig till land igen!Sen så stack ju tino för han fick ju syn på några som va vid sin sommarstuga lite längre bort...en gubbe skrek...kom och ta bort era hundar.Va då era hundar,vi hade iaf bara en...men ibland kan han va jobbig som två...va det de han såg tro :-) .Nåja,Tinos tripp dit kostade oss 30 bagis...ja han bet sönder en jävla plastfotboll som vi fick betala*suck*men sen efter det fick Tino så vackert sitta kopplad.På hem färden såg gubben många intressanta saker...måste ha varit det för han låg både raklång på vägen,diket och i en buske*fniss*men inte faan såg jag nåt!Nu ligger gubben och sover och jag sitter här och skriver som vanligt och njuuuter av lugnet.Ska strax gå in och duscha och sen blir det väl lite tv tittande innan gubben vaknar igen...då är det slut på friden ;-) !Hör av mig snart igen!Ha en trevlig kväll allihop!Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0