Äntligen så...

är datorn installerad :-) Jeppe har varit här och kopplat in alla jädrans sladdar som ska in lite överallt...så nu funkar det igen.Alla har väl hört talas om trängselskatt,men jag har en trängselkatt här(tränger sig fram överallt)för bara en liten stund sen så rev han ner både en blomma och ljusstaken i fönstret*grrr*krukan trasig och staken slockna...det är ju skit kul*suck*...alla vet ju hur mkt jobb det är för att ta reda på vilken(vilka)lampor som har gått sönder.Nu funkar den igen("bara" tre lampor som va trasiga),men anåda honom om han river ner den igen...det va tredje gången sen i torsdags :-( .Ibland så har jag god lust att spika fast allt som finns i fönsterna,verkar vara enda sättet för att det ska få stå kvar där.Undrar hur ni andra som har katter gör för att få ha grejerna hela??Är det bara Nisseman som är extremt klumpig eller är era katter likadana??Nu har jag bara en kartong kvar som ska packas upp och sen är det mesta klart här,sen är det bara förrådet och städningen kvar på det andra stället...sen ska jag bara NJUTA :-) .Det är så tyst och lugnt här,det är bara ibland man hör något ljud från grannarna.Det är en jävla skillnad kan jag säga,vi trivs så bra allihopa :-) .Nu ska jag ta och koka mig en kopp kaffe,har inte druckit kaffe sen i morse vid sex tiden.Vi hörs säkert lite senare igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Risto var sådan (eller är kanske), men våran Lisa vi har nu är sååå försiktig. Men hon är ju rätt gammal med, det rer sig nog med tiden ska du se... Kul är det att läsa iaf, kanske inte för dej men... ha ha ha... Kramis

2007-12-05 @ 20:33:02
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0