Ett riktigt...

klantarsel det är jag de :-( .I morse hade jag ställt kl. på sju för jag skulle upp och duscha och så innan jag började jobba halv nio.Jag duschade och åt frukost,fixade iordning mig och gick ut med Bubbis.När jag kom in igen hade jag gått om tid på mig så jag kollade åter en gång i almanackan på mina tider och DÅ ser jag att jag för sjutton inte börjat först kl. nio*suck*så nog hade jag gått om tid.Jag hade kollat heeela tiden på julafton,men det är ju inte jul afton idag...så jag får vänta till nästa måndag(julafton)för då börjar jag iaf halv nio.DET är jag helt säker på :-) .Har iaf börjat inhandla lite julmat,bättre att handla lite då och då så blir det inte så mkt sen.Julen ska vi fira här som vanligt,det blir min moder,Jeppe,Josse,Gubben och så jag...ja och så Bubbis och Nissenman så klart.Tycker det är så mysigt att samlas och kolla på Kalle och fika och sen ska vi äta julmaten lite senare på kvällen.Dagen innan på uppesittar kvällen har vi som tradition att gå till modern och spela Bingolotto,alla tycker att det är skit tråkigt men ändå så vill ingen sluta med det :-) .Nej nu ska jag kolla om det är nåt på tv:n att se,men det är väl bara dynga som vanligt.

Kommentarer
Postat av: elin

farsans gener nej du jag vill verkligen inte laga all denna maten o så men christoffers släkt är noga med allt när det gäller högtider och så. Men som tur är min sambo utbildad kock så han kan detta=) Japp du har rätt p julafton=) så förlovnings middag på nyår med johan o hans tjej o emma och vänner till christoffer.
Såg du bytt namn på hunden, vart mkt finare=)
Tino heter igentligen Valentino så säger Tino men kallat han för kebab som han lyssnar mest på=)

2007-12-18 @ 13:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0