Har inte...

hänt speciellt mkt idag,har gjort det vanliga...promenader med Tino,handlat och lagat mat och sen så va det dags att dra till jobbet.Nu när A och jag skulle stänga så hände en komisk grej...A gick för att ta in papperskorgen som står utanför och jag gick ut på kontoret för att fixa det som skall göras innan vi tömmer kassorna.När jag kommer ut dit ringer en av telefonerna,va är det för idiot som ringer hit nu dom vet väl för sjutton att vi har stängt.Det blir tyst men så ringer det igen,det är väl bäst jag svarar då tänkte jag.Där i andra änden hör jag A:s röst...du har ju för fan låst ute mig.Vaaa...okej jag kommer på en gång och där emellan båda ytterdörrarna står alltså A.Gud va jag skratta,jag hade vridit om fel...så istället för att låta dörren va öppen hade jag stängt den :-) så kan det gå när man har brådis.I morgon är jag iaf ledig,det ska bli såååå skönt.Nu ska jag kolla lite på tv:n och sen blir det natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha... ja, jag hade också skrattat ihjäl mig... ha ha ha

2007-12-09 @ 00:12:53
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0