I natt...

har jag iaf fått sova ordentligt :-) !Gubben ringde strax före sju,då gick jag upp och fixade kaffe och lussebulle och kollade på lucia på tv:n*mysigt*.Sen gick Tino och jag ut och va till affären och handlade lite oxå.Vid tolv kom "vaktmästaren" och luftade elementen...här är det inget gnäll när nåt ska göras som det va på det förra stället.Den uppnästa fan som va vaktmästare där gnällde och va otrevlig så fort det va nåt som han måste göra!Ja sen har jag jobbat kväll och det hände så mkt tok.Först va det en som skulle krama mig,så jag hade fullt upp med att hålla han undan och sen kom K Vitlök in och började nysa rakt på mig så jag hade fullt upp med att hålla mig undan IGEN fast av en annan orsak(T bara gapskratta)det va inte EN gång han nös utan gång på gång och inte en enda gång att han vände sig bort.Och inte nog med det utan snoret rann ur näsan på honom och ner på bandet(det som varorna åker på),så jävla äckligt va det*usch*!Men vi skrattade gott åt det efteråt iaf :-D,man ser ju liksom det komiska i det då.Sen när jag kom hem ringde jag gubben och efter att vi pratat klart gick Tino och jag ut för att han skulle få kissa kvällen.Nu är jag ledig i tre dagar,ska bli så jäkla skönt...hoppas få lite gjort här hemma då :-) !Och framför allt så ser jag fram mot att gubben kommer hit :-) .Nu är det dags att knyta sig,har varit en lång dag!Natti natti...hörs i möra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0