Idag fick...

jag besked om att jag får vara kvar på ICA,en tjej från AF från Örebro kom dit och pratade med mig.Så skönt att veta att man har jobb iaf ännu ett år framåt :-) en toppen "julklapp".Ja annars så har det väl inte hänt så mkt idag mer än att jag jobbat.Nu är jag iaf ledig i två dagar så då ska jag passa på att julstäda och pynta lite.Granen ska vi inte klä först på lördag eftermiddag när gubben kommit hit.Vilken skillnad det är på att bo här.Idag fick jag julkort ifrån grannen,det har jag ALDRIG fått förut.Näe det är så skönt att bo här,trivs som fisken i vatten :-D .Och Bubbis han bara ÄLSKAR sin balkong :-) han brukar ställa sig framför dörren när han vill gå ut där och sen sitter han där som Ferdinand och bara kollar på allt utanför.Och Nisseman han får INTE komma ut där för Bubbis,så fort han försöker motar han in honom igen :-) .Nej nu ska jag ta och lägga mig,mkt som ska göras i morgon bl.a. ska jag hjälpa modern att sätta i belysningen i granen och handla det som är kvar att handla till julbordet.Sussa gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0