Inte lätt...

att flytta gamlingar :-) .Idag har gubben flyttat ett äldre par och det blev hundra kartonger dom fick packa.Fy sjutton för att ha ett sånt jobb,packa är ju det trökigaste som finns.Han började jobba kl.sju i morse och han är fortfarande inte hemma,det kan man kalla långa arbetsdagar.Men i morgon har han ett kortare jobb,så då kanske det inte blir så sent innan han kommer hit.Men så klart så jobbar ju jag kväll då istället :-( ,men sen är jag ledig i tre dagar så vi kommer att få mkt tid tillsammans :-) .Jag har fortfarande inte kommit på nåt bra att äta på nyårsaftonen,sushi som Anna föreslog verkar så invecklat...men det kanske det inte är*hmm*.Nåja det löser sig alltid,nåt ska vi väl få i oss.Nu är det dags att gå ut sista svängen med Bubbis och sen ska jag bara vänta på att gubben ringer igen och sen så är det natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0