Julklapp...

av chefen fick vi idag,vi fick en jätte fin skål från Skultuna med julgodis i :-) .För några år sen fick vi ljusstakar därifrån oxå,vet att dom inte är billiga att köpa.Lika mkt folk idag oxå,om inte mer faktiskt.Vi hade fyra kassor och köer så långt ögat nådde*pust*men nu är jag ledig imorgon.Gubben är på väg hem,men kommer inte hit först inatt eller i morgon.Beror på hur sent han är tillbaka,han ska skjutsa hem T oxå så det blir en liten omväg.Har klätt granen och fick mig ett gott skratt åt Bubbis :-) när jag vek ut grenarna på granen kolla han på mig precis som han tänkte...va fan är du inte klok...ska vi ha det där här inne :-) .Sen blev det terapi arbete,har köpt nya kulor och det fanns ju inga trådar i dom så det sysslade jag med i en timme.Tog en genomskinlig tråd och det gjorde ju inte saken bättre*suck*va som att sitta och försöka trä ett hårstrå i ett litet hål :-( .Men nu är det klart iaf så nu är det bara maten som ska fixas i morgon.Nu ska jag kila iväg till affären för att köpa julgransljus,för så klart så lyste inte ett ljus...samma sak varje år.Hörs säkert senare!

Kommentarer
Postat av: elin

mina hundar var tvugna att smaka på granen men när det var plast så var det inget roligt längre.

2007-12-22 @ 21:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0