Smitaren...

är tillbaka i Sverige igen,nu va han trött minsann...det tar på krafterna på en "gammal" gubbe att vara ute och svira :-) .Jag började iaf att jobba halv nio i morse och va så satans trött...hade skit svårt för att somna igår :-( .undrar om månfan är i farten igen*hmm*någonting va det iaf.Sen har Jeppe och jag varit och sorterat och rensat i förrådet på det förra stället,så nu är det bara att köra hit grejerna som är kvar där.Men det blir inte först till helgen när gubben kommit hit.Ska kolla lite på tv:n kl. åtta,sen ska jag ut med Tino till kvällen och sen blir det natti natti för mig.Tur att jag har sov morgon i morgon,börjar inte först kl. två :-) .Sussa gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0