Dags för slafen

ska bli så skönt!Jag är så trött på att en del måste komma i sista minuten och handla och det konstiga är att det nästan ALLTID är samma människor*suck*måste va ett sjukligt beteende.Tror inte vi har fått stängt kl.21 nån gång,utan det har alltid varit kunder kvar till kl. har varit över 21.Och inte gör dom sig någon brådska heller,tror dom inte att vi oxå har ett liv och vill komma hem...man kan ju undra!Nåja,nu har jag bara en dag kvar att jobba den här veckan och det är ju kväll naturligtvist  :-(  vad annars!Nej nu ska jag lägga mig så kanske jag är på bättre humör i morgon,jo det kommer jag att vara för då är jag ledig  :-D !Sov sött allihopa,vi höres i möra.KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0