Godmorgon...

om det nu finns en sådan*urk*har varit vaken sen halv fem...min älskade lilla gubbe ringde och väckte mig...ja han ringde kl halv tre oxå...så där är det när man har en gubbe som kör flyttbil*suck*väldigt konstiga tider som man blir väckt på.Men,men va sjutton gör väl det jag har ju SEMESTER...klingar fint när man säger det :-) .Det ser väldigt grått och trist ut ute idag,men det klart klockan är ju inte så mkt än...kan nog med liiite tur bli en fin dag!Undrar om jag ska slänga mig i sarkofagen en stund till,börjar bli pömsig igen*gäsp*.Har ju redan ätit frukost,så mätt och belåten är jag :-D ...jooo de får allt bli ryggläge en stund till!Vi hörs senare!Huj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0