Go`morgon...

eller go`förmiddag kanske är bättre :-) ! Trodde aldrig jag skulle somna i natt,klockan blev både ett,två och tre innan jag till slut slog ihop ögonen.Sen när kl.va halv sex så ringde min älskling,han va på väg till jobbet som vanligt.Som tur va så kunde jag faktiskt somna om och sov alltså till kl. kvart i tio...känner mig utsövd :-) .Idag är det Tre shilling banco dagen här,så jag får väl gå ut och kolla på det en stund sen.Efter det blir det till å städa och plocka in tvätten efter gårdagens tvättning,orkade inte göra det igår(SLÖ).Den som spar han har*fniss*ännu ett dumt uttyck...likadant med uttrycket allting har en ände...men va då...korven har ju två ;-) !Om man tänker efter så finns det massor med urdumma uttryck som vi änvänder oss av .Men,men nog om det...nu ska jag sätta lite fart...ja sa lite :-) !Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: maritha

Visst är det hääärliiigt med SEMESTER, det har du rätt i söstra mi, det skulle man ha lite oftare=)varför har ingen kommit på de, att man ska ha rätt till 5 veckor semester två ggr om året,ska nog lägga in en motion om de^^).

2007-07-13 @ 13:49:51
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0