Hujedamej...

va mkt folk det har varit på affären idag,så mkt turister.Tyskar,danskar,holländare och ja jag vet inte allt,men dom handlar som bara den....fulla vagnar.Det va jävligt skönt att komma hem,man blir ganska så trött i skallen till slut av att det inte blir nåt andrum...förutom en kvarts rast då*hmm*.När jag kom hem gick Tino och jag på en promenad och sen gick vi hem och fixade lite mat till oss...det blev fiskbullar,potatis och rårivna morötter*mums*.Sen har jag pratat med gubben i telefon och efter det har jag bara slappat(kollat på tv).Och för inte så länge sen va Tino och jag ut på kvällskissen(det va bara Tino som kissade,inte jag) och nu så är vi redo för sängen*gäsp*!Vi hörs i möra hoppas jag...natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0