Idag vaknade...

gubben och jag vid halv nio,då gick vi upp och åt frukost i lugnan ro.Efter det gick jag in och duschade och gubben gick ut med Tino.Ja sen har vi varit och handlat lite och när vi kom hem så gjorde jag iordning varsit foliepaket med fisk,lök,tomat,citron,kryddor,dill och potatis för vi skulle åka och grilla hade vi tänkt!När vi kom fram till grillplatsen(olofsjön)så var det redan två stycken där och dom hade två hundar(tikar) med sig.Gissa om Tino fick skoj,dom sprang och jagade varandra tills dom va helt slut.Sen när dom gick skulle gubben och jag börja grilla,men men det blev inge av med det.ALL ved som fanns där va helt dyngsur :-( så det va bara att trampa hem igen och sätta på ugnen.Lyckad grillning :-P!Nåja vi fick i oss lite mat till slut och jycken fick sin mat och sen sov han som en stock i flera timmar...helt slut!Nu sover gubben oxå och jag har nyss varit ut med jycken för sista gången idag.Nu ska jag bara kolla på..So you think you can dance,sen ska jag oxå knyta ihop mig!Sov så gott allihop!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Tusen tack för dina goa ord! Du är verkligen världens bästa moster =) Kram

2007-07-10 @ 22:51:27
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0