I`m back...

äntligen är jag tillbaka.Datorn har varit ur funktion ända sen i lördags morse,ska inte gå in på detaljer om hur det gick till :-) !Men nu så har Jeppe varit hos sin moder(jag) och fixat till det igen,vilken tur att du finns Jeppe  :-x  .Ja det har ju hänt en hel del sen sist.Kära syster yster skjutsade mig och min gubbe till parken på fredagskvällen,det va mkt folk.Lördagen regnade det mest så det blev till att stanna inne nästan hela dagen,förutom Tinos promenader.På söndagen cyklade gubben och jag och Tino (fast han sprang bredvid så klart,kan inte cykla)till Olofsjön och grillade korv och hade en jätte mysig dag.När vi kom hem duschade vi och sen blev det en lugn skön kväll framför teven*mys*.På måndagen va det kalas väder,så vi cyklade till laxtjärn så att Tino skulle få bada...dom andra två badkrukorna satt och kollade på(jag och gubben så klart)*hmm*.Sen så blev det tisdag och det va dags att ta sig i kragen och gå och jobba efter två veckors semester,fy faan va fort två veckor kan gå *snyft*och igår så jobbade jag extra för att det fattades folk.Men idag så är det alltså torsdag redan och jag väktes kl.halv sju av att min älskade gubbe ringe som vanligt :-) .Sen har jag ätit frukost,duschat och donat lite.Strax ska Tino och jag gå till min moder en sväng,jag har ett paket här som är hennes.Kan ni tänka er solen skiner idag...konstigt...jag som är ledig.Men han där uppe kanske oxå har semester så att han inte har nån koll på läget här nere :-) .Vi hörs senare...hoppas jag om inget händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0