Så korkat..

herre gud va korkad jag är och drack kaffe på kvällen och nu är jag hur pigg som helst*suck*att jag ALDRIG lär mig  :-(   !Nu får jag väl typ vara uppe halva natten,men egentligen spelar det ju inte så stor roll...jag har ju semester.Ska kolla klart på filmen som jag har börjat på och sen så får jag väl tvinga mig själv att sova...räkna får eller sjunga en godnatt sång.Men godnatt på er alla som är trötta och ska sova nu...vi hörs i bitti igen(när jag har vaknat,kan bli sent)!Kram...

Kommentarer
Postat av: maritha

Visst är det lustigt, varken du eller jag kan dricka kaffe på kvällen, men modern hon kan inte sova om hon inte dricker kaffe på kvällen, svår ekvation blir man sån när man blir panchis eller.....

2007-07-14 @ 23:20:17
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0