Söndag morgon...

å jag vaknade bara för en liten stund sen,har iaf hunnit ätit frukost.Det blev inget skrivande av igår,va så trött efter det att jag kom hem från jobbet och sen så ringde gubben så det blev ganska så sent innan jag kom i säng.Jaha då är det alltså bara några få timmar kvar innan man ska iväg och göra sitt kvällspass igen*suck*känns inge roligt alls.Det man får trösta sig med är att det blir bra pengar,har 100% hela dagen.Men nu ska Tino och jag ut på en promenad och sen ska vi gå och handla lite.Sen är det väl bara att försöka hitta på nåt att äta,alltid samma problem.Vi får väl se hur trött jag är ikväll när jag kommer hem,om jag orkar skriva nåt eller inte :-) .Ha en bra dag allihopa och ni som är lediga....NJUT! Kramizar....

Kommentarer
Postat av: jeppe

Såg att ni har gjort iQ test,tänkte att jag inte kunde vara sämre än peter: Jag gjorde ett iq test jag med, visa sig att jag är smartate än er båda med ett iq på blygsamma 122. Det är ett bättre resultat än 92% av populationen.Så peters resultat är ju inte det bästa precis men han å katten ligger nog runt samma nivå=) Ja nog om det tänkte bara berätta vem som är smartast!!!!! Ha det! FRID

2007-07-22 @ 15:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0