Började...

jobba halv nio i morse och slutade två.När jag kom hem hade gubben lagat mat,Peters kött o paprika gryta kallade han den :-) den va jätte god faktiskt.Som ni vet sen tidigare så har han ju gjort mat som inte alls varit speciellt god,men den här gången lyckades han.Sen har vi varit på prom. med Tino och va in en snabb sväng på gammalt och antikt för att kolla om det fanns nåt intressant där...men nej...mest skit faktiskt och dyrt.Ja sen har vi kollat på film och bara haft det mysigt.Men som vanligt så har ju gubben somnat,så då passar jag på att skriva här så jag får göra det ifred :-) .Nu ska jag gå ut med Tino igen och sen ska jag kolla på EN KVINNAS DOFT...vet att den är bra för jag har sett den för lääänge sen.I morgon börjar jag jobba kl.två till nio och sen är jag ledig ända till måndag morgon*skönt*blir som en mini semester :-) .Vi höres...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0