Det blev...

en riktigt trevlig resa till Borlänge idag.Vi åkte tyvärr lite för sent kl. två,det va modern som bestämde det.Men dom stängde ju Cupolen fem...så det blev inte så mkt tid för att shoppa.Köpte iaf en ny brödrost,min gamla råkade jag häva ner i golvet så den gick sönder :-( .Sen åt vi mat,modern och jag tog fiskplanka(jätte fint upplagt som en fisk)Jeppe och Josse tog rödspätta som det va mer panering på än fisk och gubben den stollen tog pasta.Morsans kommentar till hans val va,sånt äter jag ju knappt ens på vardan :-) .Och hon hade ju rätt,går man ut ska man väl ta nåt som man inte brukar äta annars.På vägen hem va vi in på MM,för vi måste ju ha lite godis till filmen som va ikväll...Ida/Sandor.Men nu ska jag ta och lägga mig,gubben ska upp kl. halv tre.Men jag har sovmorgon i morgon,börjar inte jobba först kl. två :-) .Natti natti på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0