Hur...

snurrigt får det egentligen vara på ett jobb??!!I morse väktes jag kl.åtta av att dom ringde från jobbet,det va A som sa att det hade blivit fel på schemat och att jag skulle börja jobba kl. halv nio.Jag ringde upp eftersom jag inte hann att svara,det går bara fram fyra signaler och sen går svararen på.Enligt mitt schema skulle jag börja kl.två och hade gjort så i tre månaders tid nu.Nä men helt plötsligt har dom bara ändrat utan att ens tala om det för mig,det är ju "skit" bra*suck*!Men jag skulle ändå inte hinna till halv nio,så T fick ta det första passet istället för kvällen.Det har alltid varit hon och jag som jobbat ihop förut,men nu skulle helt plötsligt J jobba den här kvällen istället.Jävla snurr ställe skulle jag vilja säga,vissa blir kastade hit och dit i schemat och andra får precis som dom vill.Men det klart,den som gnäller mest får ju det som dom vill ha :-( .Nu är iaf den här dagen gjord och i morgon SKA jag jobba kväll...om dom inte hinner att ändra det tills dess :-) .Nu ska jag kolla lite på Tv:n innan det är dags för sängen.Sov så gott...

Kommentarer
Postat av: Melissa

jobbigt

2007-11-05 @ 22:49:35
URL: http://motionpicture.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0