Nya...

gardiner till vardagsrummet är efterskickade,det är två fönster och så balkongfönstret så det blev ganska så dyrt :-( .Hela kalaset gick på över åtta hundra,men som tur är så betalar min älskade gubbe det...han är snäll han :-) !Det är ju så höga fönster över allt,så mina gamla gardiner kommer nog inte att passa,några kanske men inte många.Till köket vet jag att jag måste köpa ny gardiner,men det får nog bli kappor till att börja med...två fönster är det där!Hujedamej...det blir dyrt att flytta...men det är det värt :-) .Ska nog klappa ihop nu,för som jag skrev förut så ska vi till örebro i morgon.Sussa gott!!!

Kommentarer
Postat av: maritha

Det är nackdelen med stora fönster, dyrt med gardiner och blir aldrig att se mysigt ut....längtar efter smååååå fönster, hatar dom här stora.

2007-11-15 @ 22:43:39
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0