Örebro...

resan är till ända,vi är hemma igen.Jag har iaf inhandlat lite grejer,min älsklins parfym(ex`clá-ma`tion),godis till Tino,silverfärgade kulor till granen och lysande istappar till balkongen :-) .När vi kom hem skulle jag snabbt springa in på ICA för att inhandla snus till gubben och tidningarna(Aftonbladet o Expressen)vimsig och snurrig som jag är skyndar jag mig ut över övergångsstället och är precis på väg att öppna bildörren...då hör jag gubben röst -vart fan ska du,här är jag ju.Oj fan oxå,jag va på väg att hoppa in i en annan bil :-( men det va faktiskt INTE mitt fel egentligen...för det va gubben som hade flyttat på bilen...så de så.Ni må tro att killen som precis gick över på övergångsstället skratta och jag kände mig skit dum.Sen har jag varit och hämtat nyckeln till lägenheten,så nu är det bara att köra igång...åtminstone med lite små grejor.Sen får vi ta resten sen,kanske gubben kan låna flyttbilen och sen ska jag be min käre son om han kan hjälpa till lite :-) .Nu ska jag sätta mig hos gubben och kolla på tv:n en stund.

Kommentarer
Postat av: sonen

Hahahaha! Hur fan kan man va på väg in i fel bil!!!
Jag är nog väldigt upptagen en tid framöver!(du vet programmet jag tydligen ska va med i!)Så hjälp med nån flytt vet jag inte om jag hinner med,såvida inte nån erkänner vart mina gener verkligen kommer ifrån!!!!! =)

2007-11-16 @ 21:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0