Så har...

jag då gjort mitt extra pass idag.Hälften av dom på jobbet har åkt till Tallin nu i helgen och så klart blir då två stycken av dom som ska jobba sjuka.Så det har varit ett riktigt pusslande för att få ihop folk.Nästa helg åker den andra hälften till Tallin,men jag ska inte följa med...gillar inte höststormar och vatten*urk*blir spyfärdig bara vid tanken.När jag kom hem låg gubben och sov,så då passade jag på att sätta mig här en stund.Ska gå till Körka sen och till körrgårn för att tända ett ljus vid mormor och morfars grav och sen vid Ingers grav.Nej nu ska jag slänga mig in i duschen så att man blir människa igen.Ha en fortsatt trevlig all helgona helg!KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0