Ska bli...

så skönt att va ledig i två dagar nu.Idag hade dom leg.kontroll på jobbet,men både M och jag klarade det.Den ena tjejen gick till M:s kassa och skulle köpa öl och den andra till min och skulle köpa cigg,men vi frågade båda om leg. så där gick dom på en nit :-) och chefen blev nöjd.Jag har råkat ut för det två ggr och klarat mig båda gångerna.Annars har det väl inte hänt så mkt mer,varit ut med Tino,kollat på tv:n och ätit lite...för jag är alltid hungrig som satan när jag kommer hem från jobbet.Vi fikar vid fyra ungefär,så det blir nästan sex timmar innan man får nåt i sig igen :-( .Nu ska jag iaf krypa ner i sköna sängen och lösa lite korsord innan det är dags att slagga.Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0