Slut på...

de roliga,jag är hemma igen ! Fy fan va roligt jag har haft ikväll,vilka roliga arbetskamrater jag har :-) .Vi har ätit jätte mkt paj,5 stycken olika sorter va det och vi har skrattat och haft så skoj :-D .Sånt här måste vi bara göra mer gånger,det tyckte vi allihopa.Ja nu sitter jag här i min ensamhet,har nyss pratat med min älskade gubbe...nu va han jätte trött vilket va befogat(vid denna tiden).Jag har iaf hunnit med att va till lägenhetn med en väska med grejer och tagit bort den sista tvätten...man måste va på topp om det ska hända nått :-) .Men nu ska jag iaf lägga mig,för jag ska jobba i morgon...men jag börjar inte först kl. två(tack och lov).Så natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0