Snacka om...

att ha en knäpp jycke :-) .För en stund sen så låg han här på sängen när jag satt vid datorn,helt plötsligt så hör jag nån som snarkar...vänder mig om och där ligger han då på rygg liite för nära sängkanten.Helt plötsligt så ramlar han ner i golvet,jag började skratta.Då skyndar han sig att ta Nisses leksaksråtta som låg där på golvet,blänger generat på mig...hoppar upp snabbt i sängen igen och börjar leka med den :-).Han skulle ju bara hämta den ju...inte ramla han ner inte*fniss*det kan han ju inbilla nån annan.Annars har dagen varit bra,solen har skinit och det va 12,1 grader varmt i skuggan.Har haft tvättstugan oxå och där va det skitit som vanligt och luktade surt*urk*.Och klantade mig gjorde jag oxå som vanligt*suck*först glömde jag nyckeln i tvättstuge dörren så jag va tvungen att låna syster ysters nyckel för att komma åt den.Och sen när jag kommer ner igen lite senare för att hänga tvätten,ja då har jag glömt att sätta på den ena maskinen IGEN(händer lite titt som tätt) :-( .För en stund sen ringde gubben,äntligen är han på väg hit :-) blev en lång jobbar dag för honom som vanligt.Nu ska jag kolla lite på tv:n och vänta,vänta,vänta :-) .Vi hörs säkert i morgon igen,om jag örkar...ska jobba kväll.Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har också ändrat mig från pojke till flicka... ha ha ha... jaja, det visar sig i början av februari ^^) Spännande =) Ha en jättebra helg! Kramar

2007-11-02 @ 18:53:39
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0