Äntligen är..

den här dagen slut och man får snart gå och lägga sig.Har inte hänt speciellt mkt.Gubben ringde när han åkte till jobbet,men jag somnade ju om som vanligt och vaknade vid nio tiden igen.Då gick jag upp och duschade,åt frukost och sen ut med Tino!En prom. i det härliga vädret och sen en sväng in på affären för att köpa nåt att äta innan jag skulle iväg och jobba kl.två.På jobbet va det som vanligt mkt folk och även puckon som promt bara måååste handla fulla vagnar i sista minuten.Varför kan man inte gå och handla i tid,blir nog aldrig klok på dom där människorna*suck*!När jag kom hem såg det INTE roligt ut här...Tino hade gått bärsärkargång.Rosorna som jag hade fått av min granne låg sönder tuggade över hela golvet och inne på toan hade han roat sig med att slita sönder varenda toarulle*grr*då blir man INTE glad :-( !Sen har jag ätit och kollat runt lite här på datorn på andras bloggar och så.Men nu så ska jag iaf krypa ner i kojen och slagga*gäsp*.Hörs säkert i möra igen.Kram...

Kommentarer
Postat av: maritha

Haha han är för rolig den jycken, han tyckte väl inte att du skulle ha rosor av andra karlar och det tyckte han var skit, därför tuggade han sönder toarullarna, det var hans sätt att kommunicera^^). Smart är vad han är.....

2007-10-24 @ 10:07:16
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0