Blir så...

jävla full i skratt åt den där henrik eller fredrik eller va sjutton han nu heter i bonde söker fru.Han tror nu att han är en riktig charmör nu som kan välja och vraka hur han vill,den enda som han egentligen kan få och som skulle stanna kvar är hon med hästtänderna*fniss*!Det stog i tidningen häromdagen att han INTE hade haft någon tjej förut,men OJ va chockad man blev :-) .Nej man hade nog blivit mer chockad OM han hade haft det*hihi*.Tyvärr så kom inte Gunsan idag,det va synd för det hade varit roligt...men vi får väl ta det en annan dag.Har haft tvättstugan och se på faan den va rengjord.INGEN hade varit där efter syster yster,så där hade jag tur :-) !Det blev ju kanon väder idag och jag som satt här och gnällde i morse för att inte solen va framme,det hjälper visst att gnälla ibland :-) !Undrar va det är för hemlis syster yster sitter och ruvar på*hmmm*låter skumt det där :-) .Men jag kan iaf säga att det är ett jädrans bra sömnmedel,för jag ligger och grubblar när jag ska somna och vips så är jag i drömmarnas värld istället :-D .Och nu ska jag ta och lägga mig och grubbla en stund till...så natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godnatt :)

2007-10-24 @ 23:46:19
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: maritha

Inte lätt att vara en nyfiken syster *fniss*

2007-10-25 @ 16:52:29
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Hanna

Den där Fredrik ja, hur faen kunde han få så många brev att han kom med?? Men ack ve.

2007-10-25 @ 21:25:21
URL: http://argentumstella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0