Den här...

dagen började inte speciellt bra :-( jag vaknade av att telefonen ringde.Yrvaken undrade jag va kl. va,vem sjutton ringer NU?!Genast kom jag på...SAAATAN...jobbet!Så klart va det ifrån jobbet det ringde,jag hade försovit mig*suck*.Snabbt tänkte jag ringa för att säga att jag kommer så fort jag kan,men då funkade inte telefonen...Nisse hade rivit ner den på golvet så den va inte laddad.Nähä..in i sovrummet för att hämta mobilen som låg på laddning.Då står det...va vänlig sätt i simkortet*åååhhh*Nisse hade haft ner den oxå i golvet.Med lite trixande fick jag äntligen fart på mobilen och kunde ringa till jobbet och säga att jag hade försovit mig men att jag kommer så fort jag kan.Fort på med kläderna,fixa till mig lite och sen i full fart ut med Tino.Då passade jag på att ringa gubben,då va han sur och undrade varför jag inte hade svarat när han hade ringt...fyra ggr på hemtel. och fyra på min mobil :-( .Ja...varför hade jag inte svarat...jo därför att mobilen INTE funka och där för att jag tydligen nästan va medvetslös och INTE hade hört telefonen :-( .Sen har dagen funkat bättre faktiskt :-) .Har gjort potatis gratäng och fläskkarrè och Tino gillade det jätte mkt.Sen har jag varit på prom. med Tino,handlat och hyrt en rysare...men den kommer jag att kolla på i morgon förmiddag.För det är faktiskt en bra film ikväll...sova med fiende :-) och den tänker jag kolla på.Har pratat med gubben oxå,det är ju en självklarhet :-D .Längtar till torsdag,för då kommer gubben hit.Nu ska jag gå ut med Tino för sista gången idag innan filmen börjar.Ha en fortsatt trevlig kväll och natti natti på er!KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0