En sån...

härlig dag det har varit idag,en sån där riktigt skön höst dag med sol men ändå lite kyla i luften...det gillar jag :-)!Har haft den där trökiga tvättstugan idag,fy faaan va det såg ut där.Det kan inte va människor som tvättar,det är grisar...lortgrisar*usch*!Gjorde en sån där "smart" grej i tvättstugan igen*suck*när jag kom ner för att hänga första tvätten hade jag bara satt igång en maskin :-( så därför tar det nu lite extra lång tid innan jag blir klar.Har kollat på bonde söker fru,irriterar mig med och mer på den där tönten va han nu heter.Undrar hur några tjejer överhuvudtaget har kunnat sökt sig till honom.Men men...det finns ett lock till alla...som tur är :-) !Tänk om det kunde va början på feb. istället så Annas och Inges bebis kunde komma ut nån gång.Tiden går ju så sakta och jag är ju så satans nyfiken på vad det blir,men jag tror att det blir en pojke :-D .Måste bli en pojke för jag har ju kaxat mig mot Hanna*hahaha*.Nej nu ska jag ta och gå ut med Tino,men jag kan som sagt inte lägga mig än...för tvätten är inte torr :-( får vänta ett tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0