Idag har...

Nisse(katten) varit och hälsat på sina kusiner.Det gick väl ganska så bra,men Hans(katten) gillade inte Nisse från början. Han fräste och morrade,men efter en stund blev han(Hans) iaf lite nyfiken på Nisse.Men då hade Nisse redan fått respekt för den lilla taniga skiten Hasse.Nåja,sen gick vi hem till vårat och efter en stund kom gubben hit.Sen har vi suttit och pratat och kollat lite på tv:n.För en srund sen knacka det på dörren och utanför står grannen och säger...DET DÄR LÄT INTE BRA!!Och sen slog hon igen sin dörr.Vad då lät inte bra??Jag gick ut och ringde på hennes dörr och frågade vad som inte lät bra???Då hade hon trott att Peter(gubben) hade ramlat utför trappen.Men jag hade trott att det va nån av dom.Så den enda som hade kunnat ramlat utför trappen just då,va grannen nedanför...KLAS!Lite senare kommer hon tillbaka och ger mig tre rosor och säger att det är ifrån hennes gubbe.En fin gest,men ändå kan man ju tycka att man ska få vara ifred från "sånt" folk.Sen så måste jag ju INTE bara glömma den lilla härliga lilla WILMA,vilken liten underbar liten unge.Hon måste bara vara en gökunge..koko säger hon och ser jätte glad ut.Och om hon inte säger det så säger hon...oj oj...och ser så bekymrad ut*ler*jag älskar den ungen och hur ska det då INTE bli när jag får ett eget barnbarn*suck*!Nu ska jag ta hand om min älskade gubbe som sitter och talar i telefon med sina släktingar härs och tvärs :-)!Ha en fortsatt trevlig kväll allihop!KERAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0