Jahaja...

då är man då äntligen på planen igen*suck*dator helvetet slutade att funka så därför mitt avhopp :-( .Vi har krånglat och donat i snart en månads tid.Först tog gubben hit sin skärm för vi trodde att det va den som hade lagt av,men icke!Då tog han hit sin dator,då borde det väl ändå funka...men icke*suck*!Då tog jag hit Ecke och då jävlar blev det fart på datorn igen*ler*du är guld värd Ecke...va skulle vi göra utan din hjälp.Tusen tusen tusen tack för allt besvär,du vet att du blir belönad :-) !Ja som sagt då sitter man här igen,känns lite konstigt efter ett så långt uppehåll.Alldeles nyss så slog Nisseman ner lampan vid datorn så det är ganska så mörkt här,ska sätta ditt en ny snart så får vi se hur länge den håller innan han river ner den oxå.Han är så jävla klumpig den katten,vet inte hur mkt grejer han har förstört för mig nu och mest har det ju varit mina änglar så klart som jag är så rädd om*hulk*.Och Tino håller på att ta knäcken på mig genom att heeela tiden äta upp kattmaten.Vi har satt en hasp på dörren till toaletten för att han INTE skulle kunna ta sig in där(kattmaten står där)men den sprängde han undan med sin kroppsvikt.Har sen försökt med olika metoder,lagt tunga saker framför dörren etc...men inget hjälper...han gör sig smal som en iller och sen pressar han sig in.En kväll när jag kom hem från jobbet va dörren till toan stängd,rätt åt han tänkte jag äntligen kom han inte in.Men när jag öppnar toadörren,vem kommer inte emot mig då och försöker se helt oskyldig ut och sen det där smilet han lägger upp.Ja då va det faktiskt svårt att bli förbannad,fick bita mig i läppen och försöka låta arg.Undrar hur länge han hade varit instängd där egentligen*hihihi*det va rätt åt honom.Men det avskräckte honom inte,minst tre ggr om dagen äter han upp maten för katten.Det spelar ingen roll att jag försöker att ha koll på honom,så fort jag är det minsta ouppmärksam så är det kört.Men nu har jag satt upp maten i fönstret i badrummet,så nu ska det bli roligt att se hans nästa smarta drag...tror inte det blir nåt sånt*hehehe*.Nej,nu ska jag ta och koka mig en kopp kaffe och sen ska jag ta en tur med Tino i ruskvädret*brrr*.Va fan...ska det snöa så ska det väl göra det ordentligt och inte sånt här skit...ligger inte ens kvar på backen.Vi hörs säkert senare!Kram så länge på er...

Kommentarer
Postat av: maritha

ÄNTLIGEN!!!!! vad jag har väntat på att du skulle vara tillbaka=). Tur vi har fixar-Ecke. Jag tror nog Tino klurar ut nåt sätt...han är alldeles för smart hur du än försöker, tror nog han överlistar dig...

2007-10-11 @ 16:03:31
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0