Känner ...

INTE för att skriva nåt idag heller,men försöker väl plita ner nåt iaf.Idag har det regnat och varit grått och trist,INTE mitt favvo väder precis*suck*.Man blir så satans nerstämd och inget känns roligt.Irriterad blev jag på jobbet oxå när jag tydligen ALLTID ska bli avbyten sist.Bara för att jag inte har små barn så kan jag väl ändå ha bråttom hem,jag har väl för satan en hund som behöver komma ut och kissa.Men nej då...byt av dom som har barn först och främst...även fast deras karlar har hämtat ungen(ungarna)redan*morr*.Och som om inte det va nog så hade den där satans postjäveln lagt min post i syster ysters brevinkast....men så där är det när dom sätter in ny personal som verkar tro att det inte kan finnas två med samma efternamn i en trappuppgång.Och Tino det lurken hade lyckats komma åt kattmaten idag iaf*grr*och jag som trodde jag äntligen hade överlistat honom :-( .Men vänta bara jag ska nog komma på nåt bra så att jag slipper komma hem och kattmatskålen är helt renslickad.Slut på gnäll för idag...nu ska jag ta på mig min reflexväst(nördigt,men nö(r)dvändigt) som jag fick av chefen idag och gå ut med Tino.Hoppas solen skiner i morgon så man kan bli på lite bättre humör.Kram på er...

Kommentarer
Postat av: maritha

ujuuj söstra mi, idag är du lika på hugget som jag=) kanske vi ska ta kvastarna och dra iväg=)nåja i möra är en ny och bättre dag, hoppas vi iaf=).

2007-10-29 @ 23:23:18
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0