Så där ja...

då har jag varit ut med Tino för sista gången för idag.Jag undrar om Tino har hört min nya plan om kattmaten,för han har inte gjort ett enda försök att ta sig in där*hmm*mycket skumt.Men det kan vara så oxå att han är så jävla mätt,så i morgon kommer han säkert att göra ett nytt försök.Ja i morgon är det då fredag och jag ska jobba mellan två och sju,rätt skönt att sluta sju istället för nio.Gubben kommer inte hit först på lördag för han ska naturligtvist jobba den här lördagen oxå*suck*fast egentligen så gör det inte så mkt för jag jobbar ju ändå till kl.nio i morgon kväll.Men visst hade det varit mysigt att få haft en fredagkväll tillsammans,men det kommer väl fler antar jag :-) !Nu ska jag iaf natta mig själv så jag är piggelin i möra!Och DU syster yster...Tino är INTE alls smartare än va jag är*hmmm*tror jag inte iaf :-( !Sov så gott allihop!Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0