Så fick...

jag då min sol som jag bad om igår :-) känns genast lite lättare även fast jag va tvungen att gå och jobba kl.två.Har väl inte hänt speciellt mkt idag heller,varit på prom. med tino så klart och handlat,lagat mat och donat lite här hemma.Tror ni inte på faaan att posten min kom till syster yster idag oxå*suck*va satan är det för ett pucko dom har satt in på posten :-( .Men nu har jag iaf pratat med en som jobbar på posten och hon skulle säga till om det så att posten kom rätt.Annars så skulle jag säga till igen.Men det är ju inte första gången jag säger till heller,för det är ju likadant varenda gång det kommer en vikarie dit.Endera får jag syster ysters post eller annars så får hon min.Tino har INTE kommit åt kattmaten idag*hihi*ställde en stol framför oxå :-) så då blev det genast svårare att nå upp dit.Men han hade gjort sina försök,det såg jag på allt annat som låg på golvet som han rivit ner.Nej,nu ska jag avsluta för idag...för snart ringer gubben som gjort ett sent pass.I morgon och på torsdag är jag ledig,så jävla skönt :-) .Natti natti på er!KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0