Vaknade...

tidigt idag*hmmm*inte riktigt likt mig.Jag och gubben gjorde en riktig frukost med ägg,bacon,kaffe och mackor*mums*sen gick vi ut på en promenad i det härliga höst vädret :-) !Sen gick vi till en affär som jag INTE tänker nämna just nu :-) och sen va vi in på ICA och handlade.På eftermiddagen va jag och modern till Lådan och handlade lite smått och gott...bl.a. en CD spelare som min älskade gubbe betalade(jag älskar verkligen den mannen,så snäll)och sen fick jag konka och bära på den där jädrans CD spelaren ända hem till modern*pust*TUNGT!När jag kom hem låg min älskade gubbe och sov,så jag satte mig vid datorn för att inte störa honom.När han till slut vaknade fixade jag till lite mat åt oss,stuvad potatis och isterband*mums*Sen gick vi ner till modern för att hämta Cd spelaren som jag lämnat där för att jag inte orkade bära den längre :-( !Ja sen har vi bara suttit här och slöat,duschat och haft det mysigt :-) !Men just nu så har gubben tuppat av trött som han ALLTID är.Nu ska jag surfa lite poå nätet och jag hoppas att gubben vaknar snart(jag vet att han gör det).Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0