Det är..

omänskligt att man ska behöva släpa sig upp tjugo i fem en lördags morgon*stön*och det bara för den där tråkiga inventeringen.Men nu är det iaf avklarat :-) !Sitter åter igen och väntar på att gubben ska anlända,men idag kommer han inte lika sent som han gjorde förra helgen...tack och lov!Fick ett mat tips av syster yster som jag tänkte att vi skulle testa ikväll.Och om det inte blir gott så skyller jag på henne :-) .Har precis badat Nisseman,han gillar faktiskt det...men som sagt han är ju inte direkt som en vanlig katt.Nej nu ska jag sätta mig ner och kolla på tv: en stund,så tiden går lite fortare.Hör säkert av mig lite senare och avger en rapport om hur maten blev...nåde dig syster yster ;-) !Ha en skön kväll nu allihop!KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0